music in me

Thursday, March 27, 2014

thanks to ALLAH ..!!

ASSALAMUALAIKUM WBT...

hehehe...rezeki akuuu...even dpt 6a pon , alhamdulillah aku dikurniakan famili yg baik2..pemurah lg tuuu..hahaha

smalam parents aku bg lptop lenovo...arini alhamdulillah dapat fon lenovo dr abg aku pulakkk..huhhh...terharu gilaaa !! (padahal aku yg mintak)...

tp kan...even aq mintak pon , bamin berhak mengignore kan permintaan aku tuuu...aku dah la jahat kat dia dluu..penah x bg dy pnjam laptop, tp ni bila aku nak laptop dia, dia bg je..then , aku mintak hadiah pon dy bagi gak..at first dy tak taw nk bg apa..kata nya topup bole ?? haha..aku ckp la nak handbag..then dia kata dia tak reti pilih barang pmpuan ,..pastu dia yg offer fon...huhu...so sweeeetttt...

thanks bamin !!! thanks mak , ayah !!! n the most important... 

thanks ALLAH !!!

lenovo g505.special gift from my parents <3 td="">

this is from my bamin !! lenovo a369i.. <3 td="">

even x secanggih orang lain , tapi aku bersyukur sangat !!!!!





No comments: