music in me

Sunday, March 23, 2014

let ME go ~

assalamualaikum wbt..
aku ngah pening memikirkan sume bndaa...results, courses, university, scholarrr??!! and this..laki ..hmmm..aku tak taw la aku ni pmpuan camne act. huhh..jujurlah, aku rasa mcm dah tak suka dia sgt..(dulu bkn main ag..)..huh...n act, aku happy ngan perubahan nii..seyes sejak ngan dia, aku asyik pikir pasal dosa zina je..bodohnye lahai akuu..asal la gatal sgt dulu...tp aku admit yg dia mmg baik, pandai amek hati org tua smpai parents aku ponn suka dia..haishhh..tp benda ni jd makin complicated bila libatkan parents.benda simple punn dia nak gtaw mak aku.sama la mak punn.geram gak sbnrnya.n makin lama bila aku tgok prangai sbnr dia, aku makin meluat..he's not the same person that i know.he's quite different.aku ponn tak taw nak stop contact dia mcm mana.huhh.aku nasihatkan  jangan la bercinta time awal2 nii.. kat U nnti, ramai ag laki yg bole wat suami. that's all.

if he can make it , i'll accept him .

No comments: