music in me

Sunday, February 5, 2012

LAW KAANA BAINANA AL HABIB . .

respon 
assalamualaikum..
korang taw x ari ni ari ape??
hurmmm..today is Rasulullah S.A.W 's birthday !! our PROPHET !!

SELAMAT HARI LAHIR , YA RASULKU..

huh..baginda merupakan seorang nabi dan rasul yg sangat tabah dalam menghadapi liku2 kehidupannya..baginda amat sayang dan rindu akan saudara2 nya..iaitu ,

"mereka yang belum pernah melihatku tetapi mereka beriman denganku sebagai Rasulullah dan mereka sangat mencintaiku. Malahan kecintaan mereka kepadaku melebihi cinta mereka kepada anak-anak dan orang tua mereka."

ya Allah, moga aku tergolong dalam golongan itu, Ya Allah..amiin~



hurmmm..terasa sebak bile mndengar lagu law kaana bainana..apetah lagi kalao mnonton crite nye..yg fattabiouni ponn pasal rasulullah gakk..bile aq tengok citer2 yg camni, aq terasa makin kenal n rindu ngan rasulullah..even, aq x penah jumpe baginda..

contoh tajuk dalam citerr fattabiouni..

kekasih Allah ni merupakan contoh teladan yg paling baik yg pernah aq jumpe..n aq xkan jumpe teladan yg baik slain baginda..baginda ialah idola yg patot dicontohi ..

hurmm,,marilah kite bersama2 mmperbanyakkan selawat ke  ats nabi..skali kterr selawat, 10 kali Allah selawat kat kiterr..insyaAllah~ tu antara benefitnye..hehe..


okelaa..bye, slamat berselawat .. ALLAHUMMA SOLLI ALA SAIDINA MUHAMMAD ;)
WASALAM~

KU PINANG KAU DENGAN BISMILLAH . .

respon 

assalamualaikum..
aq sangat tertarik ngan satu sinetron ni...
KU PINANG KAU DENGAN BISMILLAH..
hahaha..sejak dapat kesedaran tentang tv alhijrah ni, aq try la bkak tv smlam,pstu,. tertengok cterr tuu..
mula2, aq ingt nak dgr lagu die je..pstu, tetibe tertarik tgok pelakon dia lak..hahaha..dimas ngan natasya..
tapi, biasa lah tu kalau  berlakon..hipokrit je banyak..tp, kadang2, hipokrit tulah yg akan mngubah kite..hehe



hurmm.. aq teringin ...hurmmm..ape hah? aq tak leh nak tafsirkan..tp, kalo  korang kaitkan aq ngan sinetron tu, insyaAllah korang bole baca ape yg aq nak smpaikan tuu..hahaha..

aq taw bnde ni patotnye jd privacy aq, tp, aq jez nak gtaw korg one thing je..
n aq yakin x ramai yg berminat ngan blog aq nii..so, aq cakap open je la ekk..
hurmmm..actually, aq tataw la aq suke sape skrg nii..haha..aq ter fobia ckett ngan sorg mamat nii..haha.. nmpak je alim, tp die mainkan prasaan aq rupenye..gtaw jela kalo dy da ade org lain, takyah la wat aq tertunggu !! haha..aq xde la nak EMO sgtt..tp, jez sakit hati ckett je..

PENGUMUMAN !!
aq ngan die tak COUPLE ponn ekk..
p/s : buat sesape yang ingat aq kapel..haha..taknak rosakkan nama baik je..hahaha



hurmmm..aq harap, aq akan kekal sebagai seorang yg HEARTLESS smpai tibe masanye..sbb aq xnak terjerumus dgn perkara maksiat nii..even aq taw yg prasaan cinta itu fitrah manusia..tp, b4 aq cinta seorang yg bukan muhrim aq, aq ingin cari cinta yg ESA dulu..iaitu , cinta kepadaNya..hehe

wat masa nii, biarla aq concentrate dgn pngajian aq dulu..hahaha..xleh lalai !! nak spm dah nii..hahaha.. afte dah blaja, n  keje, barulah aq akan tnggu org utk PINANGKU DENGAN BISMILLAH .. <3 hehe



oke laa..haha..bye.. assalamualaikum..