music in me

Monday, April 14, 2014

respon 
aku tak taw nape bila tgok draco malfoy mesti teringat kat rima tazia . haha. kbye.


respon 
aku benci !! aku benci dorang !! aku nak kuar dari sini !!
salah aku ke kalau tak nak mohon maghribi tu ?? aku yang nak blaja. minat aku . salah aku ke ??
slah aku ke taknak gi ipg tu ?? salah aku ke ??
masalah sangat ke aku nak blaja kat MALAYSIA ?? masalah ke ?? ada masalah ??
kalau results aku gempak sgt smpai nk gi overseas tu lain cite aahh. ni TAK!
korang tak paham apa yang aku rasa. aku tak rasa ponn diberi pendidikan yang selayaknya.
better aku dok sepintar la dari kat sini .