music in me

Saturday, December 29, 2012

sahabat dunia akhirat ~

assalamualaikum~
huhhh..smalam aku g sungai buaya..rindu sgt at membe2 aku..then, aku jpe dorg at taman..mcm2 aku dgr cterr..wahhh..i miss them damn muchh!! hahaha..then ktorg snap2 pic ckett n aku terpaksa blek uma..sbb da maghrib..


tarikh 2011 tu takyah caye sgt..lpe nak tuka setting date kat camera..hahaha..bnde ni jadi time 2012 taww..hehe



pg td pulak, aku ade perjumpaan rahsia ngan sorang kaawan aku nii.. die nak ckp ngan aku sorang je..katanya ade secret nak story..aku dah start tak sedapp ati dah time tuu..'die oke x??'mcm2 dahh aku pk dahh aku pk..so, time ktorg jpe, dy ponn cer la kat aku..pasal kawan satu , pasal ex dy satuu..sebak rasanya..smpai skrg aq asyik pk psl dy je..hmm..tp yg sdey nye, mak bpk aku dtg amek aku time dah smpai kmuncak cterr tuu..sbb nak kne blk sungkai daa..huaaa!!!sedihh kott nak berpisah ngan die..aku xnak tinggalkan kawan aku cmtu je..huh..then sesampai je uma, aku tros on9..tgok2, dy ad mcg aku at fb..smbong cterr yg tergendala td..act, aku terSANGATSANGATSANGAT lah terharu sbb die cterr at aku..seyes doe..bwu 1st time aku rasa yg aku ni sorg kawan yg berguna..huhu :')

cun kan sahabat aku ni ?? hehe..mcm aku kan ?? hahaha..xlaa..die lagi cunn..n putehh ..

sahabatku, 
moge kau dipertemukan dgn jodoh yang mampu membimbingmu ke jalan yg diredaiNya..aku kan tetap mendoaknmu serta mencuba sedaya upayaku membimbingmu ke arah reda Ilahi,kerana itulah gunanya bersahabat..aku sayangkan kau , sahabat .. kaulah sahabat dunia akhiratku , walau ape pon yang berlaku, aku akan sentiasa menjadi sahabatmu,dan aku sayangkan mu kerana Allah, sahabat.. insyaAllah.. 

No comments: